Prvky postmoderny a uplatňovanie postmoderných stratégií tvorby v digitálnych hrách*
Artistic journal indexed in Web of Science
scientific journal, artistic journal
363
post-template-default,single,single-post,postid-363,single-format-standard,stockholm-core-1.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.2.1,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Martin Stropko Prvky postmoderny a uplatňovanie postmoderných stratégií tvorby v digitálnych hrách

Prvky postmoderny a uplatňovanie postmoderných stratégií tvorby v digitálnych hrách*

Cieľom štúdie je poukázať na využívanie prvkov postmoderny a uplatňovanie postmoderných stratégií tvorby vo vybraných digitálnych hrách. Digitálne hry ako produkt postmodernej doby čerpajú z kultúrnej tradície literatúry, filmu, umenia a populárnej kultúry  a uplatňovaním postmoderných stratégií tvorby (citácia, imitácia, pastiš, paródia a i.) vytvárajú nové a unikátne diela.

* Štúdia je súčasťou dizertačnej práce autora na tému

Download paper

 

 

STROPKO, M.: Prvky postmoderny a uplatňovanie postmoderných stratégií tvorby v digitálnych hrách. In European Journal of Media, Art & Photography, 2014, Vol. 2, No. 1, p. 70-81. ISSN 1339-4940.

Tags: